Najczęściej zadawane pytania

Jakie naprawy obejmują wasze usługi?

Zajmujemy się wszystkimi naprawami związanymi z szeroko pojętą hydrauliką. Oznacza to, że zakres naszych usług rozpoczyna się od wymiany uszczelki czy podłączenia pralki, a kończy się na remontach skomplikowanych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych czy instalacji centralnego ogrzewania. Posiadamy również uprawnienia do inspekcji instalacji.

Ile czasu zajmuje hydraulikowi dojazd na miejsce awarii?

W przypadku wszelkiego rodzaju usterek staramy się reagować jak najszybciej. Jeśli usterka będzie zgłoszona w godzinach przedpołudniowych, hydraulik pojawi się prawdopodobnie jeszcze tego samego dnia. W przeciwnym wypadku należy liczyć się z tym, że usterka zostanie usunięta w dniu następnym. Zgłoszenia poważnych awarii przyjmujemy 24 h na dobę, a fachowiec pojawia się u klienta niedługo po zgłoszeniu.

Czy mogę zrezygnować z usługi, jeśli koszty są zbyt wysokie?

Czasami okazuje się, że koszty naprawy usterki są zbyt wysokie, usługa jest po prostu nieopłacalna. Dlatego też po wstępnej wycenie hydraulika, klient ma zawsze prawo zrezygnować z wykonania usługi.

Czy wykonana usługa jest objęta gwarancją?

Każda z wykonanych przez nas usług objęta jest gwarancją. Jej zakres oraz czas trwania jest różny w zależności od wykonanej usługi i jest każdorazowo ustalany z klientem.

Jakie są koszty wykonywanych przez was usług?

Koszty każdej usługi są indywidualnie ustalane z klientem. Zależą od konieczności użycia materiałów oraz od ich rodzaju. Czasami opłata obejmuje tylko usługę, ponieważ nie zachodzi konieczność użycia jakichkolwiek materiałów.

Jaka jest jakość materiałów używanych przez waszą firmę?

Nasza firma używa zawsze materiałów najwyższej jakości, w które zaopatruje się w sprawdzonych sklepach oraz hurtowniach z materiałami hydraulicznymi. Rodzaj materiałów zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta.

© 2015 Awarie Hydrauliczne.
Wszelkie prawa zastrzeżone.